Ki nevet a végén játékról készült videó alapján a játékmenet követése
Témavezető: | Pataki Péter |
ARH Zrt. | |
email: | peter.pataki@arh.hu |
Projekt leírás
A ki nevet a végén nevű, jól ismert társasjátékról készült videó felvétel alapján a képfeldolgozás eszközeit használva kell a játékot lekövetni, rekonstruálni.
Első félévben a videó képekre bontása, az egyszerű táblaelemek (mezők, stb) élkeresőkkel, és egyéb elemi képfeldolgozási eszközökkel történő detektálása az elérendő cél.
Második félévben a bábúk helyzetének és színének meghatározása következik, ezáltal követve a játék menetét.
Harmadik félévben a (táblán történő) kockadobás eredményének felismerése következhet, felhasználva neurális hálós eszközöket.
Előfeltételek
- C++ programozási ismeret, vagy motiváció ennek gyors megismerésére,
- előnyt jelentenek képfeldolgozási ismeretek
Hivatkozások
Nincs igazából irodalma, de pl az alábbi könyv megfelelő fejezetei hasznosak lehetnek:
Peter Norvig, Stuart J. Russell: Mesterséges intelligencia – Modern megközelítésben
Korábbi hallgatók
- Domán Dániel Gergő: Ki nevet a végén játékról készült videó alapján a játékmenet követése (2019/20 II. félév Önálló projekt, szakmai gyakorlat I)
- Domán Dániel Gergő: Ki nevet a végén játékról készült videó alapján a játékmenet követése (2020/21 I. félév Önálló projekt, szakmai gyakorlat II)
- Lala Ahmadova: Ki nevet a végén játékról készült videó alapján a játékmenet követése (2020/21 I. félév Project Work 2)
- Domán Dániel Gergő: Ki nevet a végén játékról készült videó alapján a játékmenet követése (2020/21 II. félév Önálló projekt, szakmai gyakorlat III)
- Lala Ahmadova: Ki nevet a végén játékról készült videó alapján a játékmenet követése (2020/21 II. félév Project Work 3)